سئو داخلی چیست؟ on page seo
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

سئو سایت در سایت چیست؟
سئو در سایت (همچنین به عنوان سئو داخلی شناخته می شود) روشی است برای بهینه سازی عناصر در وب سایت (برخلاف پیوندها در جای دیگر اینترنت و سایر سیگنال های خارجی که به طور کلی تحت عنوان "سئو خارج از سایت" شناخته می شوند) برای رتبه بندی بالاتر و از موتورهای جستجو ترافیک مرتبط تری کسب کنید. SEO در سایت به معنی بهینه سازی محتوا و کد منبع یک صفحه است.

فراتر از کمک به موتورهای جستجو برای تفسیر محتوای صفحه ، سئو مناسب در سایت همچنین به کاربران کمک می کند تا به سرعت و به وضوح درک کنند که یک صفحه مربوط به چه چیزی است و آیا به جستجوی آنها پاسخ می دهد. در حقیقت ، SEO خوب در سایت به موتورهای جستجو کمک می کند بفهمند اگر یک انسان از یک صفحه بازدید کند ، چه چیزی را می بیند (و چه ارزشی برای او خواهد داشت) ، به طوری که موتورهای جستجو می توانند با اطمینان به آنچه بازدیدکنندگان انسان از محتوای با کیفیت بالا در مورد جستجوی جستجوی خاص (کلمه کلیدی).

هدف نهایی از سئو در سایت را می توان تصور کرد که تلاش برای ساده سازی هرچه بیشتر موتورهای جستجو و کاربران امکان زیر را دارد:

درک کنید که یک صفحه وب چیست.
آن صفحه را به عنوان مربوط به یک س searchال جستجو یا س quالات (مشخصاً یک کلمه کلیدی خاص یا مجموعه ای از کلمات کلیدی) شناسایی کنید ؛
آن صفحه را مفید و شایسته رتبه بندی خوب در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) بدانید.
کلمات کلیدی ، محتوا و سئو سایت در سایت
در گذشته ، SEO در سایت با استفاده از کلمات کلیدی مترادف بوده است - و به طور خاص ، شامل یک کلمه کلیدی با ارزش بالا در چندین مکان کلیدی در یک وب سایت.

برای درک اینکه چرا کلمات کلیدی دیگر در مرکز سئو سایت نیستند ، لازم است به یاد داشته باشید که اصطلاحات در واقع چه هستند: عناوین محتوا. از نظر تاریخی ، اینکه آیا صفحه ای برای یک اصطلاح خاص رتبه بندی می شود ، منوط به استفاده از کلمات کلیدی مناسب در مکان های خاص و مورد انتظار در وب سایت است تا موتورهای جستجو بتوانند محتوای آن صفحه وب را پیدا کنند و بفهمند. تجربه کاربر ثانویه بود. صرف اطمینان از اینکه موتورهای جستجو کلمات کلیدی را پیدا کرده اند و سایتی را به عنوان مرتبط با این اصطلاحات رتبه بندی می کنند ، در قلب سئو سایت در سایت قرار دارد.

امروز ، هرچند ، موتورهای جستجو رشد پیچیده تری داشته اند. آنها می توانند معنای یک صفحه را از استفاده از مترادف ها ، زمینه ای که در آن محتوا ظاهر می شود یا حتی فقط با توجه به تکرار ترکیب کلمات خاص ، استخراج کنند. در حالی که استفاده از کلمات کلیدی هنوز مهم است ، اما روشهای تجویزی مانند استفاده از یک کلمه کلیدی منطبق دقیق در مکانهای خاص به تعداد لازم ، دیگر مستاجر SEO در صفحه نیست. آنچه مهم است ارتباط است. برای هر یک از صفحات خود ، از خود بپرسید که محتوای مربوط به هدف کاربر در پشت نمایش داده های جستجو (براساس استفاده از کلمه کلیدی شما هم در صفحه و هم در HTML آن) مرتبط است.

اما یکی از فاکتورهای مهم در سئو خارجی فروش بک لینک است. اگر قصد دارید با فروش بک لینک آشنا شوید پیشنهاد میکنم این مقاله را مطالعه کنید.

به این ترتیب ، سئو در سایت کمتر به تکرار یا قرار دادن کلمات کلیدی می پردازد و بیشتر به درک اینکه کاربران شما چه کسانی هستند ، به دنبال چه چیزی هستند و همچنین در مورد چه موضوعاتی (کلمات کلیدی) می توانید محتوایی ایجاد کنید که به بهترین وجه نیازهای شما را برآورده کند. صفحاتی که دارای این معیارها هستند دارای محتوایی هستند:

عمیق. محتوای "نازک" یکی از اهداف خاص Google Panda بود. امروز کم و بیش تصور می شود که محتوا باید کاملاً کامل باشد تا شانس خوبی برای رتبه بندی داشته باشد.
کاربر پسند آیا مطالب قابل خواندن است؟ آیا در سایت شما به گونه ای سازمان یافته است که به راحتی قابل مرور باشد؟ آیا به طور کلی تمیز است یا مملو از تبلیغات و پیوندهای وابسته است؟
منحصر بفرد. اگر به درستی پرداخته نشود ، محتوای کپی شده از مکانهای دیگر سایت شما (یا مکانهای دیگر در اینترنت) ممکن است بر توانایی سایت در رتبه بندی در SERP ها تأثیر بگذارد.
معتبر و قابل اعتماد. آیا محتوای شما به عنوان منبع قابل اتکا برای اطلاعات در مورد یک موضوع خاص ، به تنهایی ایستاده است؟
با هدف جستجوی کاربر هماهنگ شده است. بخشی از ایجاد و بهینه سازی محتوای با کیفیت نیز تأمین انتظارات جستجوگر است. عناوین محتوا باید با س searchالات جستجوی رتبه بندی آنها مطابقت داشته باشد.

منبع

 




:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : شنبه 27 دی 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی